Geoblog.pl    Kasiawpodrozy    Podróże    Tajlandia 2023 - z powrotem na szlaku    Turcja po trzęsieniu ziemi
2023

Turcja po trzęsieniu ziemi

Turcja
Turcja, Stambul
Przejechano 19225 km

Kilka dni po naszej przesiadce, w Turcji miało miejsce śmiercionośne trzęsienie ziemi. Na lotnisku widać czarne flagi, na monitorach wyświetlane są informacje o ilości ofiar czy cudach w rodzaju uratowania spod gruzów dziecka po kilku dobach od katastrofy. Wiem, że epicentrum było przy granicy z Syrią, setki kilometrów stąd, jednak wolałabym już wzbić się stąd w chmury i wrócić bezpiecznie do domu.

Prawie każdy lot na tablicy odlotów jest "delayed", a niektóre nawet anulowane! Z niepokojem śledzimy, czy i przy naszym nie pojawi się zaraz informacja, że jednak dzisiaj nie odlecimy do Warszawy.

Mamy za sobą 11 godzin lotu z Tajlandii i zostają nam tylko 2 do Warszawy, jednak czekamy już godzinę i cisza - zero wiadomości, jak bardzo lot będzie opóźniony i czy/kiedy coś się ruszy. Korzystam z okazji i wypijam jeszcze szybko turecką kawę w lotniskowej kawiarence.

Nie zdążam nawet dopić ostatniego łyka, kiedy szczęśliwie zaczyna się boarding i możemy już ruszać dalej.

W Warszawie wita nas śnieg i mróz.